Laxmiddag

                                                 image251
  


Jag har varit så fruktansvärt sugen på lax ett bra tag. Kanske flera veckor till och med. Tomas gillar inte lax. Därför blir det inte att vi äter det så ofta även om jag lever efter devisen "man får äta vad som bjuds, annars kan man fixa middagen själv". En kompis till mig har en pojkvän som inte heller gillar fisken så ikväll har jag bjudit hem henne på en tjejmiddag för två. Där ska vi sitta hon och jag och vräka i oss lax, dijonsenapsås (kall) och grönsallad!! Ska bli sååååå gott!! Och mysigt åxå för den delen!!!!

Kommentarer
Postat av: Petter

Ah, lax som är så gott!

2007-07-11 @ 11:07:04
URL: http://sandstrom.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja jag vet! Det är skittrist att min sambo inte gillar det. Det är typ det bästa jag vet!!!

2007-07-11 @ 12:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0