Lönetjaffs del 2

För ett tag sen skrev jag om att det var lite lönetjaffs här på jobbet. En ny tjej här som fick mer betalt än mig. Efter att jag "klagat" höjde de min lön, men jag var fortfarande inte uppe på samma nivå som henne. Jag var nöjd men inte helt nöjd. Har ändå gått runt och stört mig på detta en tid. Rätt ska vara rätt liksom. Jag har jobbat här till och från i fem år och det tycker jag att de skulle ta med i beräkningen. Så idag stegade jag upp till lönesnubbarna igen, och sa som det var, att jag fortfarande inte är helt nöjd. Så nu har de eftert mycket om och men höjt min lön till samma nivå som den nya tjejen.. Fast ändå.. Jag borde nog ha mer än henne eftersom jag jobbat här längre. Men erfarenhet räknas tydligen inte.....

Kommentarer
Postat av: Nhea

BRA JOBBAT!
Stor Kram

2007-07-19 @ 08:10:33
URL: http://nheas.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack! Jag kände mig lite stolt efteråt faktiskt. Att jag vågade ta diskussionen... Kram kram

2007-07-19 @ 08:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0