Lönetjaffs

Först har jag varit på dåligt humör idag, men nu har allt löst sig så nu är jag glad igen!! :o) Igår visade det sig att jag hade 11:50 MINDRE i lön (i timmen) än vad den nya timvikarien har som bara jobbat här ett par veckor. Jag blev typ helt galen och idag på förmiddagen stegade jag upp till lönechefen och sa som det var, att jag tyckte att det var orättvist och att jag pratat med Handels (facket) och de sa att den lön jag hade var alldeles för lite. Det visade sig att jag hade "fallit bort" vid löneförhandlingen, så jag hade inte fått nån höjning, men den hela löste sig och nu får jag retroaktivt från den 1 maj, så det blir ju lite extra pengar!! Tack för det. Jag är verkligen glad att det löste sig, för jag har varit grymt sur!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0