Marknadsgodis

Ibland typ måste jag bara tillrättavisa min sambo lite. En del kan tycka att jag bestämmer över honom men det gör jag inte alls. Jag bara berättar vad han ska eller inte ska göra...

Jag: Åhhh!!!! Vad gott med marknadsgodis!! (vi var på marknad igår med kompis Lina och hennes sambo Kalle som är nere från stockholm innan vi var och käkade sommarbuffé på en restaurang här i stan...)

Tomas: Får jag smaka??

Jag: Nej det är mitt godis!! Du får väl köpa eget!!!!

Tomas: Amen snälla!!!????!!!

Jag: Nej, och förresten kommer du inte ihåg förra sommaren när du käkade en påse marknadsgodis på typ tre minuter och mådde illa i tre dagar sen???!! Det är inte bra för dig att äta marknadsgodis!!

Tomas: Ame, lägg ner, får jag en bit nu??

Jag: NEJ SA JAG!! KÖP EGET OM DU NU SÅ GÄRNA VILL MÅ ILLA IGEN!!!!!!!!

Det slutade med att han i alla fall fick smaka av mig + att han köpte en egen påse. Jag kan bara tänka mig hur Tomas mår idag. Har inte träffat honom än eftersom jag jobbar.... För övrigt var det en mycket trevlig (men sen) kväll och idag är jag aningens trött, men vad fasen, det är bara sommar en gång om året och Lina är inte hemma alltför ofta så då är det bara att bita ihop......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0