Min nya fina mobil (är skitenkel. Not)

Idag fick jag min nya mobil. Äntligen. Den är verkligen jätteenkel att förstå och jag fattade precis hur man gör på direkten. Not.

Jag: Kolla här!!!! Min NYA MOBIL!!! Åhhh vad fin den är!!

Tomas: Ja det var den (inte överdrivet intresserad)

Jag: Åhh den är huuuuuuur bra som helst!! Är du avundsjuk på att jag har mycket nyare mobil än dig??

Tomas: Inte direkt. (här plockar Tomas upp mobilen för att kolla lite på den)

Jag: NEEEEEJ!!! SÄTT INTE PÅ DEN!!! JAG SKULLE JU GÖRA DET!! ÅHHHH! LÅT BLI!!!! DEN ÄR MIN!!!

Tomas
: Men Guuud, låt mig kolla på den, måste du överreagera!!!

Jag: GE HIT!!

Tomas: Jaja...

Efter en stund när jag meckat med den och inte kan koppla in så att jag kan ringa måste jag ändå krypa till korset....

Jag: (med min allra lenaste röst...) Tooooommmmas.... älskling, tror du att du kan hjälpa mig, jag får inte igång den. DUMMA TELEFON. Vad fan? Hur gör man jag tror jag blir galen!!!!!!!

Tomas: Vad var det jag sa? Förr eller senare så visste jag att du skulle behöva min hjälp, du behöver inte hålla på och gapa och skrika....

Jag: Hmpf......Tack då......För hjälpen......

Nu sitter Tomas och leker med telefonen i köket och jag har redan gett upp att lära mig alla finesser. Det får komma efter hand......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0