Mitt nya jag blir inte arg (lika lätt)

De flesta som känner mig vet att jag har ett ganska hett temprament. Den som får utstå detta mest är Tomas... Eftersom det är han jag bor med och han som jag ibland tycker "gör fel" så råkar han ut för min ilska. När jag bodde hemma var det mamma och pappa som fick ta emot den då och då. Som tur är går det över ganska snabbt igen. Men nu har jag börjat tänka över det hela. Kanske man skulle ta och vara lite snällare... Så det har jag bestämt mig för, jag ska inte brusa upp sådär för småsaker längre. Idag när Tomas välte ut (nästan) ett helt paket Oboy i köket så att det blev kladdigt och klistrigt och rent ut sagt förjävligt, log jag bara lite och sa att en olycka händer så lätt. Det hade inte hänt om jag inte bestämt mig för att lugna ner mig lite, då hade jag gapat och skrikigt och gått an som värsta ragatan. Detta är mitt nya, mognare jag, jag gapar inte och skriker!!! Jag känner mig så stolt.. Får se hur länge det varar bara....


              

                                   image234


Update: Jag var på bra humör jäääättelänge.... Ända tills jag upptäckte att massa bilder har försvunnit från den jävla datorn. Igen. Då ringde jag till Tomas och var apförbannad. Jaha...Så länge gick det innan jag blev pisst off. Ungefär 4 timmar för att vara exakt....Jag måste nog öva mig lite på det tror jag.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0