"Nej, jag ska inte handla nått, jag har köpstopp!!"

Fick ett mess efter jobbet. Jenny undrade om jag var sugen på att möta upp henne i stan för en glass i solen. Klart jag var. Fick även vara smakråd när Jenny skulle shoppa bikini. Jag skulle inte köpa nånting. In fact har jag köpstopp. Yeah right. Vem försöker jag övertala liksom. Gick ner på HM en sväng och där hittade jag ett jättesött halsband som jag bara var tvungen att ha, jag samlar typ på halsband, liksom. Sen hittade jag ett par supersöta hårspännen (när använder jag hårspännen ?) som jag bara var tvungen att inhandla. De är verkligen superfina. Efter det hittade jag ett par grå mjukisbyxor i trekvartsmodell. Det borde liksom vara lag på att varenda tjej ska äga ett par sånna för Gud vad sköna de är. Tyvärr hade jag inga sånna innan, så jag var tvungen att köpa dem med. Men nu ska jag verkligen verkligen inte handla nånting mer. I promise.

Nu ska jag sätta mig ner och läsa boken och världens mest kända porrstjärna. Ever. Kan bli intressant läsning. Jag vet någon här hemma som kommer vilja kolla på bilderna i boken, men tyvärr, Tomas, boken är förbjuden för killar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0