Nu funkar det!!!

Yes!! Nu funkar äntligen internetet hemma hos mig!! Jag är superglad för det. Tack segaste bredbandsbolaget för att ni fixade det på en dag...

Efter jobbet fick jag för mig att sticka ut till Blomsterlandet för att inhandla lite växter. 350 kronor fattigare sitter jag nu här och beundrar en hemtrevnad (ja den heter så) som antagligen kommer att vara död i övermorgon, men den har fått en superfin kruka, och en annan växt + ett litet arrangemang. Shit vad dyrt det är med blomster.

Ska snart laga mat (chevapcici m ris)här i min ensamhet. Sambo Tomas har flytt fältet. Igen. Ännu en vecka i ensamhetens tecken. Stackars mina arbetskamrater som måste dras med sällskapssjuka jag... Fast de överlever nog. Jag brukar alltid vara så där rar och trevlig mot dem, så de bara längtar tills jag kommer tillbax till jobbet nästa dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0