Nytt

Igår var jag på Lindex en sväng, vart annars liksom, jag är ju ett stoooort fan av deras grejer... Måste ha nått nytt till svärfars kalas i morgon. Sen hade jag tydligen (i ett mycket svagt ögonblick) lovat en vän att följa med ut på söndag.. Japp, på söndagar är det halva priset i baren så det brukar vara hur mycket folk som helst. Och givetvis, ska jag ut och bort måste jag ha nya grejer. (jag vet att det är ytligt, men sånn är jag, har aldrig samma top/tunika/klänning två gånger när jag ska ut eller bort.....) I alla fall, detta var vad som fick följa med hem: (båda grejerna är från höstkollektionen, och de har förövrrigt fått in mycket snygga höstkläder...)

                                         

topp 179:- tunika 199:-

(bilder från Lindex.se för att jag inte orkade fota själv....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0