Outlet...Nej tack!

Jag orkade verkligen inte IKEA. Det var så mycket bilar på parkeringen när jag svängde in att jag vände igen. Känns som att jag kan åka dit vilken dag som helst, men inte idag när typ alla sommarölänningar var där för att fylla på förråden av värmeljus till sina små stugor...

Åkte istället bort till den nya outleten de har byggt här i stan. Hrm.. Hade nog liiiite för höga förväntningar. Outlet i all ära, men det här var ingenting att ha.. Inga direkt kända märken, några överblivna jeans från Seven och Rock and Republic typ 2005 års modell, lite från Svea, några fula tröjor med STORT DKNY-tryck på och så vidare. Det blev inget inköpt för mig. Utbudet måste bli bättre och priserna med. 100 kr off för en tröja på outlet tycker inte jag är särskilt billigt...

Istället blev det Blomsterlandet och inhandling av nya blommor till köksfönstret. Kändes som att det behövdes efter att ha städat hela dagen. Då såg jag liksom hur risiga växterna såg ut, som stod där innan..

Nu ska jag hem till Tomas föräldrar. Jag hoppas att han har dragit igång grillen.. Ska grilla entrecote. Hoppas på att det blir gott..

Ha en fin söndagskväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0