Par-singlar och nya inköp

Ja herre, Gudarna ska veta att det inte är det lättaste att promenera på stan med min sambo. Så fort vi närmar oss en affär blir han som förbytt och nästan tjurig. "Men för Guds skull, karl, det är ju till din far vi ska handla present!!!!!". Nejdå, han hade nog föredragit att jag skulle fixa det alldeles själv. Hur som helst... Om vi hittade nån present? Ehh.... nej, det gjorde vi inte.. Vi var ute efter Whiskeyglas men vi såg inga som vi fastnade för sådär direkt, så vi får väl leta vidare. Hur nu det ska gå till när Tomas kommer att vara borta hela veckan....

Aja, vi köpte i alla fall en supersnygg jacka till Tomas från Peak. Precis en sån som jag vill att han ska ha. Valde mellan den eller en "fritidsjacka" från TNF. Som tur är blev det Peaken. De som känner mig och Tomas förundras nog lite över att vi är tillsammans. Vi är ganska olika på både det ena och andra. Tomas klär sig i Haglöfs, Fjällräven, Peak och TNF. Det är ju inte riktigt min grej. Tomas gillar skog, natur och fiske. Det är ju inte heller riktigt mina "grejer". Men jag tror att det är därför som vi hänger ihop, just för att vi inte gör ALLT tillsammans utan har varsitt "område". Ja läste nån gång i en tidning att det kallas för "par-singlar", och det är nog precis vad vi är.....

I alla fall. Jag hittade några grejer att fylla garderoben med. (ja jag vet att jag har köpstopp, och nej, jag kunde inte hålla mig. Den här gången heller.........)


                     

(tunika/mkt kort klänning 199:- från Only, armband 59 kr för allihop Divided/HM, och scarf 59 kr HM. Deras scarfar är rena fynden så passa på, det fanns jättemånga snygga!!!)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej IGEN!
Åh, vilken fin tunika! Den ska jag kolla på direkt!! Jag tycker att det är så himla randigt. Ser så mysigt ut på nåt vis... Knapparna var också söta!
Jag tycker också att det är bra att man som par kan vara lite olika. Tänk vad trist det är med såna par som är helt ihopklistrade i varandra. Bra där Åsa!
Många kramar till dig!

2007-07-07 @ 16:52:42
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Visst är den fin? Fanns i flera olika färgkombinationer! Tack för dina ord! Skönt att veta att fler än jag tycker att det är okej att vara tillsammans fast än man är så himla olika... Hoppas att det har gått bra på jobbet idag, trots att du varit ensam!! Kram

2007-07-07 @ 17:37:35
Postat av: jennie

Tjusiga fynd, som vanligt! Kul att du visar vad du köpt också och inte bara säger att du köpt en scarf typ. Vi är som värsta scarfkompisarna, jag köpte ju den där i våras som du har och jag har en sån där svart likadan också!!
Jag tycker också man ska kunna vara olika fast man är ihop, bara man har någon grund att stå på tillsammans så måste man väl inte göra allt tillsammans? Det blir ju dessutom mer att prata om när man inte hänger 24-7.
Trevlig söndag på dig, kramar!!

2007-07-08 @ 10:09:15
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Åhh tack! Ibland kan jag känna att det är lite ytligt att fota vad man köpt och så, men sen tänker jag att vad fan, jag vill visa mina inköp!! Vi verkar verkligen ha samma smak när det gäller scarfsar!! Ha en fortsatt fin söndag!! Kraaaam

2007-07-08 @ 14:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0