Regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn....

För några år sedan var det en stor översvämning i dessa delar av Sverige. Denna översvämmning bidrog till att min arbetsplats blev en liten insjö. Hela den dagen fick vi städa upp vattenmassorna som rann in. Jag skojar inte när jag säger att det minst var 10 centimeter vatten på vissa ställen. Detta hände bara några veckor efter att vi hade haft nyöppning efter en större renovering. Det var inte så kul att komma till jobbet den dagen och bli fullkomligt plaskvåt. Och nu, nu har det hänt igen. Kanske inte lika mycket som förra gången, men nog fan regnar det in. Upptäckte det när jag kom hit vid sju och sen har vi hållt på att torka upp ett bra tag. Nu får det fan sluta regna i dessa trakter. Solen please,  visa dig för oss, inte bara för alla som bor i Norrland!!


                                                 image236


Kommentarer
Postat av: Jess

Oj, usch. det är lite obehaglit ju! Tänk om hela ens hem skulle förstöras pga regnet! :s

2007-07-05 @ 08:29:05
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Åsa

Jag veeeet! För några år sen hände det här!! De som hade källare fick dem helt fyllda med vatten. Inte så kul.... Tur att man bor i lägenhet på 2:a våningen så att man slipper oroa sig!

2007-07-05 @ 10:01:37
Postat av: Jenny

Uschaste...hihi, själv bor man ju i soliga Norrland som det regnar i...vad har du hittat på Tradera då?

2007-07-05 @ 11:50:31
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Jasså, regnet har kommit till Norrland med nu, såg på vädret att ni annars haft det ganska fint!!
Har hittat två plånböcker som jag bjudit på, men det ser inte ut som att jag kommer att gå hem som vinnaren....

2007-07-05 @ 12:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0