Regnet det bara öser ner....

Och så efter en "hel" dag med uppehåll så kommer det satans regnet igen. "Nämen så väldans trevligt med lite regn. Det har man ju inte sett så mycket av den här sommaren". Men nog om skitvädret nu. Istället står jag kvar på jobbet och har skittråkigt och budar på en massa (som vanligt onödiga) prylar på tradera. Jag funderar helt seriuos på att sälja av lite av mitt bohag där. Jag har hur mycket ljuslyktor, gardinvepor och annat tjaffs som jag aldrig ens haft uppe i lägenheten. Kanske skulle jag kunna tjäna mig en hacka där helt enkelt..... 

Kvällen:
19:00:
Middag - Tonfisksallad a la Åsa i min ensamhet (är tveksam till om sambo Tomas kommer att komma hem i kväll eller om han stannar i skogen ett par dagar till...)
20:00 Soffhäng framför Skansen
21:00 Horisontalläge i soffan framför Morden i Midsomer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0