Romantiken fortsätter

                                              image273
        

Ja den här dagen har verkligen gått i romantikens tecken. Först trängas med barnfamiljer och turister på den lokala stormarknaden och sen storstädning (Tomas kom nyss in till mig vid datorn och tvingar mig att skriva att han minsann hjälper till att städa! "Jag går inte härifrån förrän du har skrivit i bloggen att jag hjälper till!!" Okej, okej, lugna ner dig, jag ska minsann tala om för alla att du hjälper till att städa. Hjälper till att städa vårt boende som stökas ner av oss båda!!!! Du är skitduktig!!).

Tomas har varit så lagom uppspelt hela eftermiddagen. Han har sålt sin båt!! Den låg bara ute på blocket ett par timmar innan han blev av med den, så det gick himlans fort. Nu är det dax att börja kolla på en annan, fortare, större båt. Längtar!!!

Ikväll väntar middag på restaurang. Lite måste vi ju fira att vi har varit tillsammans i fem år... 

                                               ♥Jag älskar dig Tomas♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0