Segdag

Har inte kommit till datorn på hela dagen idag. Mycket att göra på jobbet. Igår hade vi ju besök av Tomas syster + man och barn. Det var supermysigt. Efter de åkt hem gick Tomas och jag och la oss och sov. Jag vet inte när jag sov på eftermiddagen senast, men det kändes som att jag behövde det igår. Inte bara för att vi haft besök utan för att jag var allmänt trött. Det var så skönt att få sova ut. Fick ju inte göra det i lördags heller... Efter att vi vilat åkte vi hem till mamma och pappa för att hämta bultsaxen och bågfilen som Macce tagit hem åt oss efter lilla cykelnyckelincidenten i lördags kväll.... Där blev vi bjudna på middag, grymt skönt att slippa laga mat!!!

Idag står jag på jobbet och segar och i kväll ska jag träffa kompis. Orkade inte i fredags kväll så vi ska ses i kväll i stället... Ska dra med mig Jenny åxå tänkte jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0