Sexismen på jobbet

Dagligen får jag utstå sexistiska skämt på jobbet från kunder som kommer in och ska handla. Ibland händer det även att nån "tar lite på en" typ på armen eller så. Det är typ det VÄRSTA JAG VET! Hallå, jag går inte in på exempelvis OnOff och taffsar på killen i kassan där. Skärp er. Dagens "sexinvit/anspelning" var:

Jag (till kund): Det blir 256 kronor tack!!!

Kund: Jaha, varsågod......(ger  mig en femhundralapp)....eller vänta! Jag har sex.

Jag: Jaha....Tack!

Kunden: Ja det vill du väl ha va? Sex alltså.

Jag: Nej tack, jag tro jag nöjer mig med pengarna......

Usch, äcklig och illaluktande var han åxå. Nån gammal bonde som sitter i skogen och häckar och åker in till stan på fredagar för att handla veckans förråd av Billys panpizza och färdigrätter, och byta några ord med nån stackars kassörska i nån affär....(i detta fallet, jag....)


Kommentarer
Postat av: jennie

Eeeeuuuuw, varför finns det så vidriga människor för!!?? Jävle äckelapor!!!

2007-07-14 @ 12:33:05
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Mmmm jag vet, minst en äckelapa varje dag... Idiotkunder säger jag bara...

2007-07-15 @ 10:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0