Smärta

Nä fy fan alltså. Jag är som en gammal jävla pensiokärring på 89 bast. Sen jag gick på gymnasiet har jag haft problem med Ischias. (alltså nerven). Den sitter lite "i kläm" på mig pga mitt bäcken. Det låter skitkonstigt, jag vet, men så är det. Alla som vet hur det känns när en nerv sitter "i kläm" vet att det gör helvetiskt ont. Detta drabbar mig lite då och då. Jag har inte ont konstant. När det är som värst brukar jag gå till en sjukgymnast. Nu har jag inte haft ont på ett tag, så jag har varje dag tackat min lucky star. Ända tills igår..... då jag skulle resa mig ur soffan hemma. Då "small" det liksom till och den satans nerven hamnade ikläm igen. Tog mig knappt upp ur soffan utan Tomas fick hjälpa mig. Idag var det knappt att jag kom ur sängen (vår säng är ganska låg). Och nu går jag här på jobbet och haltar omkring. Ser så lagom kul ut. Både fullproppad och inkrämad med Voltaren som för tillfället är min bästa vän. Må denna jävla smärta gå över snart annars vet jag inte vad jag gör.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0