Söndag - Måndag

Jeeez vilken kväll det blev igår. Massor med lustiga grejer som hände... Eftermiddagen startade med att Ida dök upp här. Vi hade massor att prata om för vi hade inte setts sen i mars, det blir inte så ofta sen hon flyttade (förut träffades vi minst en gång per dag och pratade i telefon säkert 100 gånger i veckan med varandra...). Vi gjorde oss i ordning och åkte bil upp till Borgholm och Strand.. På väg upp höll vi på att krocka så kvällen börjar ju verkligen underbart!! Vi sätter oss och festar lite och en av tjejerna blev liiiite väl överförfriskad och sa några grejer som inte var helt okej till en annan tjej, och det hela kändes mest som en fyllegrej och det är sååå tråkigt att sånt måste hända...

Kvällens drink: Absolut Pear med nått i. Gott var det i alla fall...

Kvällens kändisspan: Måns Zelmerlöv (åååhhhh han är mitt lilla lammkött..) Idoljuryn-Daniel samt några andra B-kändisar som endast känns igen på utseendet.

Kvällens tråkigaste: När tjejen lackar ur...

Kvällens jobbigaste: Taxin som aldrig dök upp. Blev till att åka en superfull buss lastad med massa fulla människor och grym trängsel..

Vi var hemma vid 4. Idag är jag trött. Det märks att man inte är 20 längre.. Hua....

Dagen har spenderats först ihop med Ida och lunch på stan. Och i eftermiddag har Tomas och jag varit ute med båten. Så skönt. Synd bara att det inte blev hela dagen. Hade verkligen behövt en dag i solen nu när jag ska jobba hela veckan.....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh....knäsvag...idol-juryn Daniel?! Me like, kanske skulle lämna regniga Norrland för en tripp till Öland! Skulle ha norpat numret till mig...=)

2007-07-17 @ 07:30:26
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja här är det strålande solsken så det kunde inte vara bättre!! Skulle jag vetat att du var ett stort fan av honom hade jag givetvis fixat nummer..;-)

2007-07-17 @ 07:35:43
Postat av: Jenny

Ja...men min J. är väl inget stort fan av honom tyvärr...och huset står nog mellan mig och J. och Daniel....typiskt...=) Hade han nån brutta med sig eller är han singel? ;)

2007-07-17 @ 08:45:11
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Vet inte, han var ju tillsammans med den där tjejen från idol förut som sjöns så fruktansvärt falskt, men jag tror att det är slut mellan dom va? Såg inte ut som att han hade nån tjej, inte med sig i alla fall...

2007-07-17 @ 12:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0