Städning och tårar

Puhh! Nu är jag klar! Eftermiddagen har jag tillbringat tillsammans med moppen och dammsugaren, men det finns inget som är så skönt som att veta att man har städat klart!! Jag fattar inte hur det kan bli så satans stökigt och dammigt med bara två personer i lägenheten. Det var inte alls länge sen jag dammsög sist, typ nån dag i veckan.... Känns som att jag outar mycket i bloggen om mitt städande men så är det. Det är jag helt enkelt. En idiotisk städbrud.

Ska sticka hem till Jenny-penny ikväll. Det blir antagligen movie, china och bubbel. Jag har två flaskor över sen midsommar. Fan alla är ju gravida, så det var ingen som ville hjälpa mig att dricka upp det då. Desto bättre nu, då kan Jenny och jag dricka oss lite berusade och prata skit...

Ha en fin lördagskväll i det (satans) härliga regnet!!!!!


Psst... Läste denna bloggen förrut, herre vad jag grät. Glädjetårar alltså. Vad har hänt med mig, är det min mamma-gen som gråter och längtar eller vad är det som spökar?? Hur som helst. Så fint!!!



                                          image241

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0