Tele-facts

Det går inte så himlans bra med den nya telefonen faktiskt. Tomas och jag hade en mindre brottningsmatch igår om vem som kunde fixa vad. Efter att jag låtit (högst motvilligt) honom kolla lite på min mobil, eftersom jag inte riktigt redde ut alla finesser själv så typ vägrade han att släppa den!!

Efter jobbet idag måste jag sticka till Telia-butiken och inhandla ett minne samt fråga något så pinsamt som:

"HUR FAN FÅR MAN KNAPPLÅSET SÅ ATT MAN INTE RÅKAR RINGA TILL SVÄRMOR AV MISSTAG????!!!!"
(svärmor står först i min telelista. Hon har ett namn som börjar på a.....)

Jag har läst hela jävla instruktionsboken. Den förklarar en massa krångliga grejer, men inte något så simpelt som hur man aktiverar knapplåset. Jag upplever detta som mycket jobbigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0