Tomas har flytt fältet...

Min sambo har lämnat mig. (ja alltså inte permanent, men för några dagar). Är jag knäpp som säger att jag tycker att det ska bli skönt att få vara själv ett par dagar? Tomas har stuckit till sin pappas gård för att fixa och styra lite och jag stannar hemma eftersom jag jobbar.... Jag tror att han åxå tycker att det ska bli skönt att vara iväg ett par dagar för Guuuud vad jag kan vara gnällig ibland. Särskilt när ALLA ANDRA är lediga och jag jobbar (japp, där kom det igen, jag kan liksom inte släppa det....)

Btw, vann traderaauktionen så nu sitter jag här och väntar på ett lipgloss med vaniljsmak, hoppas att det blir bra!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Åsa!
Klart att du inte är konstig! Man behöver lite space ibland och jag tror att det är bra att få längta lite efter varandra också. Jag menar, som det där med att det är bra om man är lite olika.
Hoppas att du fick ordning på käket :)
Många kramar till dig!

2007-07-17 @ 19:14:52
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Jenny

Härligt med Tradera va? Vann precis auktionen på en till handväska...vet inte om jag ska berätta för J. vad tycker du? Kraaam!

2007-07-18 @ 07:55:40
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Anna: Ja jag håller med, det är bra att man är olika och det är bra att få en liten "paus" från varandra ibland, då liksom längtar man mer efter varandra när man kommer hem... Stor kram
Jenny; Tradera is the shit! Berätta inte om väskan, det man inte vet har man inte ont av ;-) Kram kram

2007-07-18 @ 09:25:11
Postat av: Nhea

Jag brukar få "jag vill vara själv abstinens" ibland jag oxå! Men nu har det inte inträffat sen vi flytta in i huset... Där får jag nog tillräckligt med eget andrum ändå, iallafall för tillfället!
När jag är själv brukar jag ha egen lyx, äter god mat (som jag slipper laga själv), hyr en riktig tjejfilm & köper favorit snaxet & bara njuter.
När mannen kommer hem igen så är jag fit for gemensamma livet igen, på bättre humör & en skönare känsla i kroppen. Tycker det är soft att få längta lite ibland, då blir det extra gosigt en period när han har kommit hem! =)

2007-07-18 @ 10:29:14
URL: http://nheas.blogg.se
Postat av: Åsa

Jah håller absolut med dig! Det är så himla skönt att få hyra en tjejfilm sätta sig i soffan och bara vara utan någon som kommenterar filmen och tycker att den är skitkass bara för att det är en tjejfilm!!

2007-07-18 @ 11:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0