Tradera kapitel 3

Håller på och bjuder på en väska på tradera som jag vill ha. Fan vad sur jag blir när det är nån som bjuder över hela tiden. Rätt vad det är så har priset höjts jättemycket. Det gäller att passa sig alltså!! Rätt vad det är har man bjudit som en galning bara för att man vill ha väskan/lippglosset/plånboken/alt nått annat. Det är helt galet.

DU som håller på och bjuder över mig hela tiden på den svarta väskan som jag vill ha; ge fan i det, den ska ändå bli min. Så det så!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha....det är livsfarligt och tydligen kan man ju ha nån budbetjänt eller så som inte jag förstår hur den funkar som budar åt folk och det är ju väldigt irriterande...har inte berättat för J. om den andra väskan...ska hämta en hög med böcker som jag beställt först sen kanske jag törs säga nåt...är också sugen på ett sånt lipgloss, tell me all about it när du får det! Kraam!

2007-07-19 @ 15:20:24
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Lipglosset var helt underbart och smakar supergott! Köpte av Helenas closet. Hon har jättemånga simpson-produkter på tradera. Jag är jättemöjd, dessutom skickade hon med ett prov på ett annat lipgloss, det tyckte jag var jättesnällt!! Kram kram!!

2007-07-19 @ 16:31:33
Postat av: Gisela

Ett tips: Vänta till sista minuten och lägg ganska högt över. Det brukar funka.
/Gisela

2007-07-19 @ 20:44:16
URL: http://gisellas.blogg.se
Postat av: Jenny

Men jösses i mig så fort det måste gått då...själv får jag vänta på mina grejer hur länge som helst, hur var plånboken då? Kram!

2007-07-19 @ 20:44:33
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Gisela: Tack för tipset! Ska testa det på väskan om jag är hemma när det börjar närma sig slutet!!
Jenny: Ja det gick verkligen skitsnabbt och jag är jättenöjd!! Plånboken är jag åxå nöjd med!
Kram till er två!!

2007-07-20 @ 10:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0