Traderatönten

Jag har (nog) gått och blivit en traderatönt. Helt plötsligt är jag inne på sidan varje dag... Idag har jag till exempel lagt ett bud på ett Jessica Simpson-lipgloss bara för att jag måste testa ett. Har varit intressrad av att prova någon av hennes produkter en längre tid, så det känns skitbra att man kan köpa på tradera till superbra pris (än så länge, risken är väl att det stiger ju närmre sluttiden man kommer....). Shit vad farligt det är.... Kanske ska börja med den där sajten där lägst bud vinner istället. Läste i VR om en tjej som hade vunnit en bil för en tusenlapp... Det skulle jag åxå vilja göra....


                                                  image257

Kommentarer
Postat av: Jenny

Samma här när det gäller tradera, la bud på en till väska nu jag också...som tur var blev den inte min...J.stryper väl mig snart och kastar ut väskorna efter mig...=/

2007-07-17 @ 14:23:36
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Hahaha! Ungefär som min sambo, han blir galen på mig och mitt handlande. Men mina pengar - mina inköp!!

2007-07-17 @ 15:09:56
Postat av: Gisela

Hihi har för mig att jag tipsade dig om den sidan när det gällde skor förut... sorry!

2007-07-17 @ 15:40:56
URL: http://gisellas.blogg.se
Postat av: Jenny

Den regeln kör jag och J. också, men jag har svårt att vara tyst när han köper sin 10000:e DVD film...

2007-07-17 @ 16:10:16
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Gisela: Ja jag är verkligen fast i traderaträsk numera...
Jenny: Hmm.. jag förstår ditt problem... Har samma ibland, men det är bara att bita ihop fall man vill ha den där handväskan....

2007-07-17 @ 17:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0