Tröttsam lek

Jag är så grymt avundsjuk på min sambo som har semester!! (Men Guuuuuud! tänker alla nu, ska människan aldrig sluta tjata om det här med semester?? Jo för det ska hon. När hon har beklagat sig färdigt!!). Igår fick Tomas umgås en hel dag med sin systers treåriga tvillingar. De hade typ lekt sönder honom och när han kom hem var han helt slut och somnade typ efter en kvart. Dessutom hade han hela håret fullt med sand på grund av att en av tvillingarna hade tyckt att det var en skitbra idé att hälla sand på morbror Tomas. Vi träffar inte Tomas syster och hennes barn så ofta för de bor i Göteborg men nu kommer de att vara här i tre veckor i sommarstugan på Öland så vi får passa på att ses ofta nu istället!!

Själv spenderade jag kvällen med att jobba, åka och storhandla och kolla på allsången. Sen var jag åxå helt slut och gick och la mig tidigt. Men vad spelar det för roll? Jag är ändå trött idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0