Vattenkrig

Kvällen spenderades med trevligt sällskap och ett vattenkrig mellan mig och grabbarna (Tomas systers tvillingar). Herre, när hade jag vattenkrig senast? Antagligen sommaren 1994 med nån av bröderna. Men kul var det i alla fall. Även om de inte hade en chans mot mig.... Fast de skrattade och hade roligt och det är det viktigaste tycker jag! Så himla roligt att få träffa dem, blir alldeles för sällan, tyvärr!!

Idag står jag och hänger på jobbet. Trodde att det skulle bli skitjobbigt för när jag cyklade hit (japp, jag cyklade hit idag, inte bilen, lillebror har lånat den, har inte så mycket att säga emot eftersom det är mammas. Lillebror har en bil, men motorn, en V6, drar tydligen alldeles för mycket bensin när han ska köra långt.. Och det skulle han den här helgen, skulle hälsa på en kompis på norra Öland....) sken solen mig med sitt hånleende rakt i ansiket, men nu har molnen kommit och allt är som vanligt igen.. Skönt, för jag vill inte stå inne och jobba en lördag i strålande solsken!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0