Vuxenpoäng

Nu har jag fan kommit på det. Nu vet jag vad det är som är det ultimata vuxenpoänget som gör att man är så jävla vuxen som man bara kan bli. Åt skogen med after 8-ätande eller ica-kort, inte heller friskis och svettis eller kombibil. Det mest vuxna är såklart att ha ett litet häfte i väskan där man varje gång man har betalt med sitt VISA/MASTER/MAESTRO (eller vad det nu kan vara)-kort och skriver av det man har handlat, så att man har koll på varenda liten krona man lägger ut. Det måste vara det mest vuxna jag vet. Det är typ bara min mamma och pensiosar som håller på med sånt. Minns att mamma för superlänge sen försökte lura på mig ett sånt där häfte, men hon lyckades aldrig. Fy vad skönt. Nu vet jag att jag inte är sådär gammalvuxen utan fortfarande endast ungdomsvuxen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0