Trevligt intiativ...

Idag bjöd jobbet på jordgubbstårta med anledning av att det är midsommarafton imorgon. Trevligt intiativ, jobbet, måste jag säga. Själv jobbar jag till klockan sex idag.. Skittrist.. Men jag började inte förrän 10 så jag var supereffektiv på morgonen och åkte bort till Ica MAXI för att handla inför midsommar på morgonen. 8.00 var jag där och hängde på låset för att handla tillsammans med stadens (alla) pensionärer. Men det känns så jäkla skönt att ha det gjort så att jag slipper stressa med det ikväll!!! Ikväll ska jag bara packa lite och göra en tårta och ta det lugnt för vi sticker tidigt till sommarstugan i morgon och hoppas på fint väder HELA helgen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0