Åsa på slottet

Ett litet gästspel på jobbet idag. Ska jobba mellan 12 och 17. Tackade såklart ja med en gång. Måste verkligen jobba ihop lite cash just nu. Ska jobba hela helgen. Det är trädgårdsmässa på slottet i stan så där ska vi stå och visa upp oss lite. Det brukar alltid vara superfint väder och mycket folk så det ska bli roligt!

Antagligen kommer jag att vara ganska osynlig på bloggen i helgen. Detta beror delvis på att det inte finns internetuppkoppling i tältet som vi ska stå i!

                                                image100

Kommentarer
Postat av: jennie

Du inspirerade mig med bilden på din rosa sjal, så nu har jag införskaffat mig en sån också!! Den är ju supersnygg! Tack för tipset (eller typ förlåt för idéstölden...)!!!
Hoppas det går jättebra på slottet i helgen, kramar!!

2007-05-12 @ 11:37:22
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Åhh! Vad roligt att jag kan inspirera nån! Visst är sjalen superfin (och superbillig)!! Kram kram

2007-05-13 @ 18:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0