Renrakat

Jag brukar försöka att hänga med i alla svängar, ha koll på märken hit och trender dit! Jag försöker att uppdatera mig så ofta det bara går men det här har slunkit förbi mig helt totalt obemärkt. Tydligen ska man ta bort håret på armarna nu, det räcker inte med att vara så gott som hårlös på resten av kroppen (förutom huvudhåret) Det räcker inte heller med att bara ta bort håret UNDER längre utan nu ska även lilla fjunen armarna åxå bort. Ehh... Jag tror faktiskt att detta får bli en trend som jag INTE hakar på. Fatta vad konstigt det skulle se ut om man inte orkar fixa och så går man runt med stubb på armarna. Det lilla fjun som finns på mina armar får faktiskt sitta kvar.

                          PLUS     = Ingenting för mig!


Kommentarer
Postat av: jennie

Haha, mina armfjun får också sitta kvar!! De får väl värma mig om jag glömmer en extra tröja...

2007-05-28 @ 16:22:08
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: åsa

Ja jag håller med. Har inte fattat hela grejen med att de ska bort...

2007-05-28 @ 16:53:47
Postat av: Anna

Jaaaaaa, mina små fjun får också sitta kvar. Det där kanske var det värsta jag hört. Jag har inte heller haft en aning om att det är på modet.... fatta vad sticksigt det måste bli. Neeeee, jag vågar-vägra-armhårsbortagning! Lycka till med plugget nu! Inte många dagar kvar nu!
Kramkram till dig systeryster!

2007-05-28 @ 18:28:17
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: åsa

Bra! Fler än jag som inte har lust att raka armarna alltså!! Fatta. Jag slutar skolan på fredag. Tror inte att jag själv har fattat det än faktiskt. Kram kram

2007-05-28 @ 19:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0