Städsmitaren Tomas

Jag tror fan jag har världens lataste sambo när det gäller att hjälpa till här hemma!!! Dumma honom jag blir så ARG!!! Förut på morgonen:

Jag: (som har gått upp supertidigt för att jobba med arbetet) Tomas, nu får du faktiskt bädda sängen eftersom du gick upp senare än mig!!! (jag har infört en regel om att den som går upp sist måste bädda sängen. Den funkar.....sådär....)

Tomas: Du, älskling, jag hinner faktiskt inte, jag ska vara hos Micke om 10 minuter, vi ska ju byta kamremmen på pappas bil!

Jag: Jag skiter faktiskt i din pappas bil. Nu bäddar du!

Tomas: Puss puss, jag måste sticka nu, jag bäddar när jag kommer hem ikväll!

Jag: Ditt dummo! Man bäddar inte på kvällen! Man bäddar på dagen!

Tomas: Hejdå!! Ha det så bra idag!!

Jag: Jag tänker INTE prata med dig mer, din städsmitare!!!

Och så förlorade jag igen. Och dum som jag är kunde jag inte låta bli, utan bäddade. Jag HATAR när det är stökigt och obäddat. Detta vet Tomas och så drar han fördel av det! Jag tänker inte prata mer med honom förrän han har sagt förlåt. Så det så!


Kommentarer
Postat av: Nhea

Igår kväll hade jag ett par kalsonger&1tshirt slängd på toagolvet 50 cm från tvättkorgen,liksom varför?I protest lät jag de ligga.Idag har de förökat sig till 2kalsonger,1tshirt&1par strumpor!Det kliar i fingrarna men än ligger de kvar!*suck*

2007-05-19 @ 11:23:58
URL: http://nheas.blogg.se
Postat av: Åsa

Åhh! Försök att motstå! Det är så jäkla svårt att låta bli, och inte städa upp efter männen. Men egentligen skulle man låta bli... Och liksom hoppas att de nån endaste gång lär sig!!! Fast det är nog lönlöst.. Hoppas att du fixar att stå emot!! Peppkram

2007-05-19 @ 15:34:31
Postat av: Nhea

Jag stod emot!!!!!!
Klockan 15.00 på lördagen var de där det skulle
-i tvättkorgen!
1-0 till mig eller? =)
Kram

2007-05-21 @ 11:41:33
URL: http://nheas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0