Bla bla bla...

Herre min Jesus! De har spärrat internetet på jobbet. Så nu kan man inte kolla nånting alls, förutom aftonbladet och konkurrentens hemsida. Det var många upprörda känslor på jobbet idag. Fast fasen, jag förstår alla chefer. Det kan fan inte vara kul om ens anställda sitter och kollar på film på arbetstid.... Skitsamma, det ända som händer är att dagarna kommer att bli liiiiiiite längre än innan. Nu får man hitta nått annat att roa sig med när det är dötid.

Igår var jag ju som sagt på lotteri. Jag vann sista pris, en flaska. Mycket bra!! Gick ju mer eller mindre plus minus noll igår!! Maten som Annika lagat var supergod! Till varmrätt fick vi fläskfilé med parma och soltorkad tomat, quinoa, kall sås och en jättegod sallad. Till efterrätt hade hon gjort en vaniljpannacotta som bara var... Alltså det går inte att beskriva, men den var skitgod!!! Vi kom dessutom överens om en grej igår. Snart kommer en större lansering att ske för vårat lotteri. Vi ska bli lite mer nätanpassade!!! Vi ska nämligen starta en blogg!! Ja det är sant. En blogg om vårat lotteri. Håll utkik, jag kommer att göra lite reklam för den här så småningom. Tänkte sätta mig med det i helgen!!

Nu ska jag typ sjunka ner i soffan och bara vara. Man behöver det med ibland!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Åsa!

Jag ville bara önska dig en trevlig helg! Jag antar att du är ledig eftersom du jobbade förra helgen. Det är du värd, tjejen! Kramkram!

2007-11-10 @ 11:09:37
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: åsa

Hej Anna!! Tack!! Min helg har varit superbra!! Det har varit så skönt att vara lite ledig!! Hoppas att du åxå haft det fint!! Kramar

2007-11-12 @ 09:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0