En kul kväll utan mig

Hade lite lucköppning med några av mina vänner förrut. De var ute igår. Utan mig. Ja jag kunde ju inte följa med eftersom jag hade en trevlig kväll med min sambo. Typiskt. Tydligen hade det varit skitkul igår. Typ roligaste kvällen ever. Ja det var ju jävligt lägligt, bara för att jag inte var med. Man kan ju undra om det är jag som drar ner stämmningen eftersom det tydligen inte brukar vara lika roligt när jag är med. Eller så var det bara så att det var en grymt rolig kväll. Och jag missade den. Somliga hade tydligen haft lite väl trevligt ;) Ja vi får väl se vad som händer i framtiden... Kul i alla fall!!

Nu är det bara två och en halv timme tills jag ska hem. Och då har jag ändå en liten rast att planera in där med. Skönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0