En ledig dag går lätt att fylla

             image413

Idag är min lediga dag. SOM jag har väntat. Igår kände jag mig nästan lite utarbetad. Så pass utarbetad att det enda jag kunde göra var att ligga i soffan och titta på Ugly Betty och Desperate Housewives. Det var mycket angenämt. Och vad ska jag då göra på min lediga dag idag?? Kanske ingenting, eller åxå ska jag

bädda rent med nya lakan i sängen

♣ plocka upp 1000 saker som ligger slängda överallt

♣ plocka in tvätt från förra veckan som jag inte orkat/hunnit med att fixa

♣ städa toaletten

♣ städa köket

♣ damma

♣ dammsuga hela lägenheten

♣ byta gardiner i vardagsrummet

♣ tvätta

♣ stryka

♣ hämta ett par skor som varit på lagning

♣ köpa vin till vinlotteriet ikväll

Eller så kan jag bara skita i allt och ligga i soffan och kolla på film hela dagen. Fast jag tror inte att det kommer att hända, har redan startat med min röjning. Min glädje får bli att när det är klart kommer det att skina!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0