En match mindre, 2584 kvar...

Ny dag - seg jag. Igår körde det ihop sig rejält på jobbet, om man säger så. Tyvärr hade en bildväxlare gått sönder på C+ så matchen mellan Djurgården - HV71 i hockey blev sådär, lite hackig och det mesta föll faktiskt bort. Och vad händer då?? Jo cirka 3 miljoner djurgårdare och HV71are kastar sig på telefonen och ringer för att skälla ut moi. Ja alltså kanske inte mig personligen, men eftersom det är jag som svarar i andra änden är det jag som får ta skiten... Ett tag ville jag bara typ skrika: "MEN FÖR I HELVETE, DET ÄR BARA EN HOCKEYMETCH, DET ÄR VÄL FAN INGEN SOM HAR DÖTT HELLER!!! TAGGA NER". Men, det gjorde jag INTE. Då hade jag nog varit av med jobbet nu.. Men fan alltså, det jag inte fattar är att folk kan bli så upprörda för EN match. Det spelas ju 100 hockeymatcher per dag ända fram till maj typ.. Aja.. Det är ju bara jag som inte fattar för att jag inte är intresserad...

Kommentarer
Postat av: Gisela

Känner igen mig från när jag jobbade på svenska dagbladets kundtjänst men då var det att morgontidningen kom sent eller nåt liknande... trist...

2007-11-20 @ 10:47:32
URL: http://gisellas.blogg.se
Postat av: Anna

Stackars stackars dig! Jag menar, vad är problemet egentligen?! DU kan ju inte göra något åt det. DU sitter ju bara där och svarar på frågor och HUR ska du kunna fixa det från din position? Vissa människor saknar helt enkelt hjärna. Stå på dig tjejen! Det verkar som om ni haft en toppenmysig helg i Gbg iaf! Snart snart snart får vi ta fram pyntet till julen! Och snart snart snart är det Bonde söker fru igen, wieeee! KRAAAAM i massor!

2007-11-20 @ 10:53:34
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Gisela: Ja en del människor helt enkelt bara måste ta ut sin ilska på första bästa, och då är det den i andra änden av luren, liksom lättare att skälla ut nån som man inte ser...

Anna: Tack för ditt stöd!! Vi har haft det super i Göteborg!! Längtar åxå till julen och allt julpynt. Koka knäck och fixa!! Mys!! Och bonde söker fru.. Hoppas på att min kära sambo kan spela in det till mig för jag jobbar kväll den här veckan, annars kanske jag kan få en update av dig?? Många kramar!!

2007-11-20 @ 11:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0