En mössa till vintern

Nu är jag hemma igen!! Det blev mycket riktigt en fika med Camilla. Theo sov sig igenom hela fikan i sin vagn. Jag hämtade mina skor och det såg riktigt fint ut, skomakaren hade limmat dit sulan med lim som verkligen tål väta så nu hoppas jag att de kommer sitta som berget! Köpte en jättesöt mössa. Jag är verkligen inte mycket för mössor, men den här gillade jag. Det kan behövas när jag cyklar till jobbet med, snart kommer det väl i vanlig ordning att bli rejält kallt. Hittade den på HM för endast 59:50. Ett riktigt fynd alltså. Köpte ett par fina ljuslyktor på Village med i rökfärgat glas. Fyllde dem med silverfärgade stenar och ställde på köksbordet. 
                                                                                                                    
                         image415

Kommentarer
Postat av: Lydia

vilken snygg!

2007-11-08 @ 20:29:27
URL: http://lydiaissa.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack!!

2007-11-10 @ 08:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0