En trevlig kväll

Idag är jag verkligen lite trött och sliten. Jag är inte så van att vara ute och hänga med mina arbetskamrater en vanli onsdagkväll när det är jobb igen dan efter klockan 8. Så jag har minst sagt varit lite seg idag, men det var hur trevligt som helst igår. God mat och trevligt sällskap = en mycket lyckad kväll!! Verkligen kul att träffa sina arbetskamrater utanför jobbet, det blir en helt annan stämning då!!

Ikväll ska jag bara slappa, tror jag. Eller så ska jag röja lite här hemma, det behövs med. Fast det lutar grymt mycket åt slapparhållet faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Jenny G

SLAPPA ÅSA, SLAPPA!;)

2007-11-29 @ 22:19:07
Postat av: Åsa

Jag slappade lite och städade lite, det fick bli en kompromiss. ;)

2007-11-30 @ 08:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0