Händelselöst liv

Alltså, den här veckan har verkligen varit mycket händelserik. Not. Det har fan inte hänt nånting. Förutom att jag ringt fram och tillbaka 100 gånger för att styra upp ett litet grannbråk + att jag har jobbat. Det är det ända som har hänt. Och sen internet spärrades på jobbet så känns dagarna liiiiiite längre. Det finns noll chans till att blogga dagtid, även om jag inte gjorde det på arbetstid förut utan när jag hade rast. Det var några som blev väldigt upprörda på jobbet, menade att de spärrat av vår frihet och liknande, men jag fattar dem, om folk inte kan sköta sina jobb bara för att de hänger på nätet är det lika bra att spärra av. Och då straffar det ju alla!!!

I dag är jag uppe tidigt. Ska göra ett nytt försök med bilen. Tomas la på vinterdäcken igår "ja, jag skulle egentligen inte gjort det nu, men jag gjorde det för din skull". Tack!! Tusen tack!! Ska hämta mammas present idag, den var egentligen klar igår.. Fan vad nervös jag är över resultatet!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny G

Tja! Hur blev presenten(läser din mor detta?)?? Jag tror, eller vet, att hon kommer bli så himla glad...

Ha en trevlig helg i gbg, försök vila upp dig lite. Många kramar!

2007-11-15 @ 19:25:45
Postat av: Åsa

Har inte hämtat den än.. Ringde igår, men den var inte klar.. Typiskt!! Ska bli skönt att komma iväg en helg!! Längtar!! Ha det fint här hemma. Kram

2007-11-15 @ 21:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0