"hela dan får hon arbeta, hon får jobba, hon får...."

                       image434


Idag är min lediga dag, eftersom jag jobbar hela helgen. Och idag ska jag (som vanligt när jag är ledig) städa vår lägenhet. Jag har redan tagit itu med att flytta bokhyllorna och vitrinskåpet för att göra plats åt bordet jag köpte på IKEA för ett tag sen. Jag har verkligen inte orkat det förrän nu, och jag lovar, det var riktigt riktigt jobbigt att göra det. Först ta bort alla böcker, glas, vaser och tallrikar, skjuta skåpen och hyllorna 20 centimeter och sen i med allt igen.... Och nu såg jag precis att jag måste flytta två tavlor med, som inte längre sitter i mitten. Typiskt. Okej, back to städworket. Det ska rengöras ordentligt!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

vad är det för bord du har köpt?

2007-11-23 @ 12:09:12
Postat av: Åsa

Ett litet svart på IKEA, som jag har bredvid fåtöljen i vardagsrummet!

2007-11-23 @ 18:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0