Hoppas han hittar den rätta

               image432


Det har väl inte undgått någon att Fredrik i Bonde söker fru är min lilla favvorit?? Gud, när jag kollade på programmet igår visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Jag tycker lite synd om honom. Jag menar, han har ju liksom inte haft nån "riktig" tjej nån gång så det är väl inte så lätt för honom att veta hur han ska bete sig.... Jag tyckte så synd om honom när han satt där och inte hade långt till tårarna... Sen skrattade jag så jag tjöt när jag såg att han satt och läste en artikel om att "ragga rätt". Stackars, hoppas verkligen att han hittar en tjej!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Min favvo är Karl-Petter tycker han är såå söt =)
Jättebra blogg förresten, läser den varje dag!

2007-11-22 @ 20:24:00
Postat av: Anna

Hej Åsa!
Men lilla Lena då??? Mitt hjärta värker varje gång när jag ser henne. Tycker så himla synd om henne! Nästa gång kommer hon tydligen vara ledsen också... Usch! Men Bonden är bra i år också tycker jag även om jag tycker att det hade varit roligare om de var lite fler äldre bönder. Hoppas att du mår bra! Kramelikram!

2007-11-22 @ 21:36:23
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Helena: Tack för komplimangen, vad glad jag blir :)

Anna: Ja, jag glömde nästan Lena!!! Visst är det lite synd om henne med, men jag tror liksom att fredrik kommer att gå på Sofia.. Håller med, yngre bönder har lättare att hitta kärleken tror jag, än de som är typ 50 och har bott hemma hela livet. Hoppas du får en fin helg. Många kramar

2007-11-23 @ 08:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0