J***a snö

Idag fortsätter snön att vräka ner. Och vi har inga vinterdäck på bilen. Tomas har bestämt sig för att vänta. Detta betyder att ett ärende som jag skulle uträttat nu på förmiddagen inte fick att fixa. Jag tänker inte råka ut för att köra i diket eller få böter bara för att det är sommardäcken som är på. Hoppas att han byter ikväll!!

Själv längtar jag redan till helgen. Eller till fredag!! Då sticker vi till Göteborg för en helg hos Tomas syster och hennes småkillar. Ska bli så roligt!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller fortfarande med dig om snön...och inte roligt om man kör i diket, men böter får du väl ändå inte tror jag? Ha en skön helg i Göteborg! Kram!

2007-11-13 @ 12:39:22
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Helena

Tur att ni ska åka tåg till oss!

Vi längtar!

Kram H

2007-11-13 @ 16:37:54
Postat av: Åsa

Jenny: Jag tror att man får böter om man har sommardäcken kvar när det är vintrigt väglag. Ha det fint du med!! Kramar

Helena: Vi längtar med. Känns lite lyxigt att vi ska åka tåg. Och skönt, hade inte varit kul och köra i det här vädret!! Kramar

2007-11-14 @ 07:30:47
Postat av: Lizzy

känner igen det dära själv bor jag i uddevalla och vi har inte satt på vinterdäcken än fast vi fick snö i går :P ha de bra

2007-11-14 @ 13:21:15
URL: http://lizzies.blogg.se
Postat av: Åsa

Nej, det är farligt det där!! Men lova att sätta på däcken så att du inte åker i diket!! Ta hand om dig!!

2007-11-14 @ 20:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0