Jag har haft en mysig eftermiddag

Åhh!! Nu är jag hemma efter en fika på stan med bästa Camilla och Theo. Nu kan han nästan säga Åsa!!!! *glad* Hittade en klänning på HM i svart och grått som jag köpte. Inser att det kommer att finnas många tillfällen under december då jag kommer att kunna använda den. Många grejer inbokade!! Köpte även Max Factors Miracle Touch, har hört mycket om den och känner att jag måste prova, normalt har jag foundation från Makeupstore. Nån som har provat Miracle Touch? Vad tyckte du/ni?

                                   image435


Har varit på Ica och storhandlat med!! Välbehövligt insåg jag när Tomas själv traskade iväg till Ica nära för att inhandla mjölk och påläggskinka, det brukar inte inträffa så ofta annars!! Mycket folk på Ica, fy fasen, som vanligt en fredagkväll!!

Ikväll kommer Jenny G på besök, vi ska käka och kolla på Idol. Tomas är på "firmafest" aka "sup-dig-så-full-attdu-spyr-på-tapeten-i-sovrummet-fest" - jag hatar när Tomas är på fest med jobbet. Det kan bara gå åt ett håll, och det hållet är botten upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0