jag saknar er!!!

                               



I söndags innan vi skulle åka från Göteborg ville jag snabbt springa in och köpa ett par pumps. De var i exakt samma färg som min lila kjol som är påväg hem från HMs nätshop och hade passat skitbra att ha på mammas fest om några veckor. Alternativet hade varit att köpa dom i svart, jag hade inte riktigt bestämt mig. Men tyvärr hade jag mitt köpstopp med mig, i form av Tomas. JAG FICK INTE KÖPA DOM FÖR HONOM!! Herregud, ett par skor för 180 spänn gör väl ingen skillnad?? Men han förböjd mig!! Kan ni fatta, han förbjöd mig att köpa dem. Jag tjurade såklart skitmycket, och hur jag än försökt har jag fan inte kommit över skorna än och idag är det faktiskt tisdag. Det som är så himla surt är att det inte finns nån Dinsko-butik i den här stan. Än. Det är typ den enda affären som valt att inte etablera sig här. Herregud, jag menar de har en butik i Oskarshamn och det är ju typ världens ände, men inte här!!!! Jag saknar er, skorna. Jag ska aldrig glömma er!!

Kommentarer
Postat av: Nhea

De går inte beställa via nätet? www.dinsko.se

Men de kanske bara har reklamsida, ingen nätshop...

Kram

2007-11-20 @ 13:21:53
URL: http://nheas.blogg.se
Postat av: Jenny

Mäh, vilken taskig sambo du har med dig då...lämna honom hemma nästa gång...=) Du har ingen som du känner som kan köpa och skicka till dig eller hämta? 180 spänn är ju ingenting att tjafsa om, det är ju bara att köpa det för det är väl dina egna pengar eller skulle du låna av honom? Jag tycker du är värd att köpa nya shoes! =)

2007-11-20 @ 13:28:49
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Helena

Du känner ju några i Gbg... Kram

2007-11-20 @ 14:35:58
Postat av: Lina

skicka strl så skickar jag hem dem till dig!

Kram

2007-11-21 @ 07:10:39
Postat av: Åsa

Åhhh!! Vad gulliga ni är allihopa. Tyvärr har inte dinsko nån nätshop, har kollat!! Lina, jag tar gärna ditt erbjudande!! Kramar till er alla!!

2007-11-21 @ 08:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0