Konsten att reta upp sin flickvän

Tomas: Jag var på tippen igår och kastade massa grejer, bland annat de där stolarna på vinden...

Jag: VAAA?? ÄR DU INTE RIKTIGT KLOK??? Vet du hur mycket de där stolarna betydde för mig?? De är från 50-talet!! Fatta vad du har gjort!! Är det sant??

Tomas: Mmmm... Men du blablablablablablablablabla.....

Jag: Är det sant?? Har du kastat dem??

Tomas: Mmm.. Men kan du fixa en grej idag??

Jag: Nu frågar jag SISTA GÅNGEN är det sant att du kastat dem???

Tomas: Näe, jag skojar bara, de står kvar, men jag kastade det och det och det och det.....

Jag: Fan vilken tur för dig. Du kan verkligen konsten att reta upp mig...

Tomas: Jag vet (hahahhahahaaa)!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tomas är rolig tycker jag:)
Kramar

2007-11-03 @ 10:31:35
URL: http://www.blondinens.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det tycker inte jag... eller jo, ibland kanske.. Kramar

2007-11-03 @ 13:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0