Ledighet

Inte trodde jag att det skulle vara så enkelt. Jag trodde att det skulle bli strider och slagsmål. Kamper och ovänskap. Men det hela gick mest obemärkt förbi.. Julschemat har kommit till vår kännedom nu!! Och vet ni vad? Jag är ledig 22, 23, 24, 25 och 26 december, sen jobbar jag 27 och 28 och är ledig 29, 30 och 31!! Helt otroligt, det trodde jag aldrig. Det var till och med ett par tjejer som mailade ut och skrev att de ville jobba jul, så om någon ville byta var det helt okej. Dock förstod jag att det var många med "annan härkomst och religion" som ställt upp och jobbar jul så att vi andra som har det som tradition ska kunna fira! Tack till er!! Idag är jag glad!

Kommentarer
Postat av: sofie

Vilket underbart julschema! När jag jobbade helger hade jag alltid sån otur, fick alltid jobba juldagen, annandagen och nyårsdagen. Även om man är ledig julafton och nyårsafton så får man ju nästan sitta hemma på nyår om man ska upp kl 06.00.. Men jag kom med tiaran o partyklänningen på till jobbet istället och bytte om i smyg där.. ha ha...
Kramar

2007-11-23 @ 13:19:03
URL: http://www.blondinens.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja det är helt underbart schema! Vet inte om Natalie har haft ett finger med i spelet eller om det blev lyckat ändå, hon är ju numera min chef ;) Ja jag kan gissa på att om jag åker på att jobba den 1 januari så kommer fler än jag att må lite sådär hihi.. Hoppas att allt är bra med dig. Kramar

2007-11-23 @ 18:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0