Lugnt och skönt

                         image439

Nu är jag hemma igen efter en heldag på stan. Hittade en svart kjol från Vila, en av Cosmopolitans favvisar som finns i Vilabutikerna just nu. Köpte även en svart klänning från Indiska (!), inte varje dag jag handlar där minsann!! Men den var supersöt så den fick följa med hem, endast 199 riksdaler. Köpte även lite ljus och pynt som jag ska ha när jag fixar adventsmysigt här hemma. Var och lunchade med JennyG och sen mötte vi upp Cicci för en fika nu i eftermiddag. Så mysigt att bara sitta och prata alla tre. Cicci drack ett glögg-thé som luktade såååå gott. Synd att man inte gillar thé.... Själv drack jag kaffe...

Ikväll blir det en lugn hemmakväll. Ska hämta ner mina pynt-lådor från vinden och se fall jag hittar nått kul som jag har glömt att jag köpt... Sen blir det ju såklart Idol åxå. Vem åker ut ikväll????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0