Mammas stora fest

Om några veckor fyller min mamma jämt. Ja ganska mycket jämt hon fyller 5 och en 0. Det blir stor fest med inhyrd kock och band. Har inte riktigt planerat min outfit till denna högtid, men så igår var jag inne en sväng på HMs hemsida, vad mycket fina festkläder de har fått där!!! Fick en katalog hem i brevlådan häromdagen med jättemycket snyggt, därför var jag bara tvungen att gå in och spana lite. Dessa grejer klickade jag hem:


                                                        

Denna kjolen och toppen tänker jag eventuellt ha, måste bara hitta nått fint att ha över toppen och sen ett par bra skor att ha till.


Klickade samtidigt hem två till toppar:

                                                          

Den sista toppen kostade endast 29:50. Gissar på att det inte är nån höjdarkvalité, samt att ungefär hälften av Sveriges tjejer kommer att äga den, men strunt samma om den inte är fin, den var billig...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snyggt med den lila kjolen, verkligen! Vad kul med fest när min mammas karl fyllde 50 hade vi också brakfest med inhyrtband och 50-tals tema så där var det svårare att köpa kläder...=) Kramar!

2007-11-16 @ 09:11:57
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Oj 50-talstema, vad spännande!! Men jag antar att det var svårt att hitta kläder!! Jag hoppas verkligen att det blir bra med den lila kjolen, hoppas på att den kommer i nästa vecka!! Kramar från mig

2007-11-16 @ 09:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0