Min helg har gått fort

Och vad har jag gjort hela helgen?? Inte ett endaste inlägg!! Igår var hela dagen fulltecknad. Började med att jag och mina bröder var iväg på en grej. Mamma fyller snart 50 år och vi har kommit på bästa presenten. Tänker inte riktigt avslöja vad, men jag tror att det kommer att uppskattas väldigt mycket!! Tog nästan hela förmiddagen, men det blev riktigt bra!!
 
Efter det var jag på IKEA en sväng med Jenny G. Skulle ha en lykta, men som vanligt med IKEA så var lyktan slut. Kom hem med ett bord istället. Har kollat på bordet jättelänge men Tomas har sagt att det inte går att ha. Det är ett litet bord som jag ska ha bredvid en fåtölj i vardagsrummet. Grejen är bara den att för att få plats med bordet måste jag skjuta två bokhyllor och ett vitrinskåp cirka 20 centimeter åt höger. Det betyder att jag måste plocka ur ALLA saker som står i, vilket inte är några. Gissar på att det kommer att ta hela förmiddagen....

Igårkväll var jag bjuden på middag och lek (leken var med Theo alltså, inte med Camilla) hemma hos Camilla. Hon bjöd på lax med couscous och en god yoghurtsås + sallad. Det var riktigt gott. Blev ändå en ganska tidig kväll för jag var aptrött.

Idag ska jag pyssla lite med mina IKEfynd, sen ska jag hem till lilla far på middag (ja mamma med såklart). Efter det blir det fika med mormor, morfar, farmor och farfar. En hel eftermiddag i släktens tecken. Tänkte dock hinna med en sväng till stan med för att byta en topp.

Bordet jag köpte är i den här stilen, inte precis likadant + att det jag köpte är svart. Men på ett ungefär.....

                       image417

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0