packning pågår

                                 


Just nu håller jag på att packa för vid klockan 13 sitter Tomas och jag på tåget påväg mot Göteborg!! Åhhh vad jag längtar!!

Min packning går sådär. Först tänkte jag bara ta en liten weekendbag. Men sen kom jag på att vi ska gå på stan + Lisebergs julmarknad i morgon, och känner jag mig själv rätt så kommer jag att handla ett par grejer en hel del, så därför var jag nyss uppe på vinden och drog fram en lite mindre resväska på hjul. Även om den inte blir full med packning när vi åker till Göteborg, lär den vara full av packning när vi åker därifrån på söndag, så därför har jag beslutat mig för resväskan. Den är lite lättare att hantera än en weekendbag, handväska, och 1000 kassar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0