Pinsamt

Ibland kan typ Tomas vara jävligt pinsam. Som förrut när vi satt och åt och telefonen ringde. Jag var bergis på att det var min mormor eller farmor, vilket jag säger till Tomas. De brukar nämligen ha den äran att ringa mitt när vi käkar. Den här gången var det inte det, men det visste inte Tomas när jag svarade så han skriker högt och tydligt "VI HAR INTE TID NU, VI SITTER OCH ÄTER!!! LÄGG PÅ!!!!" för att typ verka lite skojig eller så. Det är bara det att det är en av våra nyinflyttade grannar som ringer för att kolla en sak med mig eftersom det är jag som är ordförande i föreningen. Jag höll på att dö av pinsamhet. Tjejen bara "Ehhh... jag kanske ringer lite olägligt?? Ska jag återkomma?" Gud jag trodde att jag skulle mörda Tomas. Där fick jag sitta och skämmas i luren......


Kommentarer
Postat av: sofie

Hahaha jag vidhåller fortfarande att Tomas är sååå festlig!:)

Kramar

2007-11-07 @ 15:43:20
URL: http://www.blondinens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0