Restylane-läpparna is back...

                              image437

För några år sen hade jag problem med allergi. Denna allergi gjorde att mina läppar svullnade upp och blev som restylane-läppar, helt spända och plutvänliga. Det kan ju tyckas helt okej och det inte är för att det gör så satans ont. Det spänner och läpparna är helt torra. Och nu, till min fasa har det hänt igen, kände symptomen lite igår på jobbet och nu när jag vaknade hade det hänt. Igen. De som kommer att jobba med mig idag kommer kanske att fundera på vad jag hade för mig i morgon. För min del blir det mest att fokusera på att smörja, smörja, smörja så att jag får ner svullnaden....

Big lips till er alla. Idag sitter jag på jobbet. Hela dagen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0